DOI:

https://doi.org/10.14483/25905791.16355

Publicado:

2019-07-31

Número:

Vol. 2 Núm. 4 (2019): Revista Noria Investigación Educativa

Sección:

Investigación e Innovación

Control and autonomy of online audiences

Control y autonomía del público en línea

Autores/as

Palabras clave:

Transmedia, buyer person, multidimensional communication, content marketing. (es).

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Resumen (es)

Based on technological advances and changes in the way people communicate, the task of controlling audiences has become difficult, as these prosumers consume and produce content autonomously, resulting in networking fans who through transmedia narratives disseminate content that brands take advantage of to create community; and from these communities, consumption becomes a networked practice. This brief discusses how, based on emotional marketing, and the use of content marketing the task of building these communities is more efficient.

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APA

Gallego Torres, R. A. (2019). Control and autonomy of online audiences: Control y autonomía del público en línea. Noria Investigación Educativa , 2(4), 71–78. https://doi.org/10.14483/25905791.16355

ACM

[1]
Gallego Torres, R.A. 2019. Control and autonomy of online audiences: Control y autonomía del público en línea. Noria Investigación Educativa . 2, 4 (jul. 2019), 71–78. DOI:https://doi.org/10.14483/25905791.16355.

ACS

(1)
Gallego Torres, R. A. Control and autonomy of online audiences: Control y autonomía del público en línea. Noria Investig. Educ. 2019, 2, 71-78.

ABNT

GALLEGO TORRES, Rómulo And´res. Control and autonomy of online audiences: Control y autonomía del público en línea. Noria Investigación Educativa , [S. l.], v. 2, n. 4, p. 71–78, 2019. DOI: 10.14483/25905791.16355. Disponível em: https://revistas.udistrital.edu.co/index.php/NoriaIE/article/view/16355. Acesso em: 28 mar. 2024.

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Gallego Torres, Rómulo And´res. 2019. «Control and autonomy of online audiences: Control y autonomía del público en línea». Noria Investigación Educativa 2 (4):71-78. https://doi.org/10.14483/25905791.16355.

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Gallego Torres, R. A. (2019) «Control and autonomy of online audiences: Control y autonomía del público en línea», Noria Investigación Educativa , 2(4), pp. 71–78. doi: 10.14483/25905791.16355.

IEEE

[1]
R. A. Gallego Torres, «Control and autonomy of online audiences: Control y autonomía del público en línea», Noria Investig. Educ., vol. 2, n.º 4, pp. 71–78, jul. 2019.

MLA

Gallego Torres, Rómulo And´res. «Control and autonomy of online audiences: Control y autonomía del público en línea». Noria Investigación Educativa , vol. 2, n.º 4, julio de 2019, pp. 71-78, doi:10.14483/25905791.16355.

Turabian

Gallego Torres, Rómulo And´res. «Control and autonomy of online audiences: Control y autonomía del público en línea». Noria Investigación Educativa 2, no. 4 (julio 31, 2019): 71–78. Accedido marzo 28, 2024. https://revistas.udistrital.edu.co/index.php/NoriaIE/article/view/16355.

Vancouver

1.
Gallego Torres RA. Control and autonomy of online audiences: Control y autonomía del público en línea. Noria Investig. Educ. [Internet]. 31 de julio de 2019 [citado 28 de marzo de 2024];2(4):71-8. Disponible en: https://revistas.udistrital.edu.co/index.php/NoriaIE/article/view/16355

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