DOI:
https://doi.org/10.14483/udistrital.jour.calj.2013.2.a00Publicado:
2013-07-01Número:
Vol 15, No 2 (2013) July-DecemberSección:
EditorialEditorial
Descargas
Referencias
Gee, J.P. (2000). The new literacy studies: “From “socially situated” to the work of the social”. In D.
Barton, M. Hamilton, & R. Ivanic (Eds.), Situated literacies: Reading and writing in context(pp.
-15). New York: Routledge. (pp. 180,209)
Johnson & Davis (2008).Negotiating the dilemmas of community-based learning in teacher education. Teaching Education. 19:4, 351-360.
Ledwith, M. (2011) Community development a critical approach. Portland, Oregon USA: The
Policy Press.
Medina, R. (2013). Community based projects as literacy resources in an EFL course of a virtual
program.Unpublished Master thesis. Bogota: Universidad Distrital Francisco Jose de Caldas.
Sharkey (2012). Community-based pedagogies and literacies in language teacher education:
Promising beginnings, intriguing challenges. Íkala,17 (1).
Cómo citar
APA
ACM
ACS
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Descargar cita
Métricas
Licencia
Esta publicación tiene licencia de Creative Commons Reconocimiento-No comercial- Sin obras derivadas 2.5 Colombia. El lector podrá leer, copiar y distribuir los contenidos de esta publicación bajo los términos legales de Creative Commons, Colombia.
Para mayor información referirse a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/