DOI:
https://doi.org/10.14483/22487085.7704Publicado:
2014-01-01Número:
Vol 16, No 1 (2014) January-JuneSección:
EditorialPolyphonies and research horizons for the Colombian Applied Linguistics Journal
Descargas
Resumen (en)
Welcome to our Colombian Applied Linguistics Journal new issue. The present journal edition proposes a hermeneutical exercise on domains of applied linguistics inviting readers to be “implied” revisiting and renewing research horizons at national and international levels around three research interests: Education and professional development of language teachers, Literacy processes and new literacies in two languages and Discourse studies in educational contexts. These academic paths are also the foci of our graduate programme in Applied Linguistics to TEFL at Universidad Distrital Francisco José de Caldas, and they constitute our own research agenda.Referencias
Castañeda-Peña, H. (2010). Editorial: A nuestros lectores en Signo y Pensamiento, 29(57): 10-14.
Martín-Barbero, J. (2009). Colombia: una agenda de país en comunicación en Entre saberes desechables, y saberes indispensables. Centro de Competencia en Comunicación para América Latina, Friedrich Ebert Stiftung, pp. 11-35.
Cómo citar
APA
ACM
ACS
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Descargar cita
Métricas
Licencia
Esta publicación tiene licencia de Creative Commons Reconocimiento-No comercial- Sin obras derivadas 2.5 Colombia. El lector podrá leer, copiar y distribuir los contenidos de esta publicación bajo los términos legales de Creative Commons, Colombia.
Para mayor información referirse a http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/